توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 برای داوطلبان دیپلم نظام قدیم

داوطلبانی که دیپلم خود را از سال 84 تا 90 دریافت نموده اند شامل 25 درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری می باشند .

داوطلبانی که دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 تا 97 دریافت کرده اند شامل 25 درصد تاثیر قطعی معدل سال سوم دبیرستان و 5 درصد تاثیر قطعی معدل دوره پیش دانشگاهی می باشند .

 کد تخفیف گاج

تاثیر معدل برای داوطلبان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش

این دسته از داوطلبان شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 نمی باشند و فقط نمره آزمون این داوطلبان محاسبه می گردد . در صورتی که این دسته از داوطلبان تمایل به تاثیر معدل در کنکور سراسری داشته باشند لازم است در امتحانات نهایی گروه آزمایشی مربوطه شرکت نمایند .

  کد تخفیف گاج

 تاثیر معدل برای داوطلبان شرکت کننده با دیپلم متفاوت

در صورتی که داوطلبانی که قصد شرکت در گروه آزمایشی که با دیپلم آنها متفاوت است را داشته باشند ( به طور مثال داوطلب دارای دیپلم ریاضی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارد ) تاثیر معدل برای این داوطلبان متفاوت می باشد بدین صورت که میزان تاثیر دروس موثر داوطلب بر اساس دروس موجود محاسبه میشود و در رابطه ی محاسبه نمره کل به جای میزان درصد اعلام شده جایگزین میگردد

  کد تخفیف گاج

 تاثیر معدل در کنکور  99 شامل چه داوطلبانی نمیشود

داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال 84 دریافت کرده اند شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 نمی باشند و برای این دسته از داوطلبان نمره کنکور سراسری محاسبه می گردد . همانگونه در بخش قبل نیز توضیح داده شد داوطلبان دارای دیپلم رشته های فنی و کاردانش نیز شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 نمیباشند مگر در صورتی که در امتحانات نهایی گروه آزمایشی مربوطه شرکت کنند .

 شاد باشید.

 کد تخفیف گاج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 14967
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1